Понеділок, 25.09.2017, 14:46
Вітаю Вас Гість | RSS

Верхньоланнівська загальноосвітня школа І - ІІ ступенів                            Карлівської районної ради Полтавської області

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 15
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Методичне обєднання школи

Стан організації методичної роботи

в Верхньоланнівській ЗОШ І – ІІ ступенів

 

           У 2014– 2015 н. р. методична робота в Верхньоланнівській ЗОШ І – ІІ ступенів здійснювалася відповідно до Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», національної стратегії розвитку освіти в Україні на період до 2021 року, Концепції загальної середньої освіти, Державним стандартам освіти та іншими нормативними документами, передбаченими чинним законодавством у 2014 – 2015 н. р., на досягненнях науки, передового досвіду й конкретного аналізу утруднень вчителів, і яка спрямована на всебічне підвищення професійної майстерності кожного вчителя, на збагачення й розвиток творчого потенціалу педагогічного колективу школи, а в результаті – на досягнення оптимальних наслідків освіти, виховання і розвитку конкретних учнів, класів. В 2014 – 2015 н. р. педколектив продовжує працювати над науково – методичною проблемо «Розвиток індивідуальних здібностей учня, як складова реалізації диференційованого підходу до навчання та підвищення якості навчально-виховного процесу шляхом впровадження сучасних освітніх інноваційних та здоров’язберігаючих технологій».

           Якісну освіту, систематичну виховну роботу забезпечує педколектив із 15  педагогічних працівників.

 Вищу кваліфікаційну категорію мають2 педагоги; І кваліфікаційну категорію – 2 вчителя; ІІ кваліфікаційну категорію – 5 вчителів; «спеціаліст» - 6 педагогів; звання «Старший учитель» має – 1 педагог.

            Вся структура роботи з педкадрами, її зміст ґрунтується на моніторинго - діагностичній основі з урахуванням проблем технології педагогічної праці.

Творчі звіти, педагогічні консиліуми, методичні тижні з метою виявлення творчих здібностей, стимуляції творчих пошуків педагогів знайшли своє місце в роботі школи.

На початку навчального року були створені методичні об’єднання:

  • Учителів почаковх класів (керівник Мулярова Н. В.)
  • Класних керівників (керівник Усач Т. Г.)

Розроблено графіки відкритих уроків та виховних годин, заходів.

       Всі вчителі працюють над індивідуальними методичними темами, які обрано залежно від рівня педагогічної майстерності, інтересів учителів.

   Вся робота методичного об’єднання учителів початкових класів спрямована на удосконалення методичної підготовки, фахової майстерності вчителя, удосконалення методики проведення уроку. На засіданнях МО розглядалися теоретичні питання, вивчення нових педагогічних ідей і технологій; обговорювалися відкриті уроки та виховні заходи, ділилися своїм досвідом роботи, виступали з доповідями, вносили пропозиції щодо поліпшення навчального та виховного процесу. На кожному засіданні не обходилося без огляду новинок педагогічної та методичної літератури, що сприяло підвищенню професійного рівня вчителів. Учитель Мізіна О. В. проводила майстер – клас для педпрацівників школи.  

       Одним з основних напрямків методичної роботи школи є організація занять з різними категоріями педагогічних працівників. У 2014 – 2015 н. р. обговорювалися такі питання на заняттях:

  • Вимоги до ведення шкільної документації;
  • Урок – основна форма навчання: типи, структура, форми проведення уроків;
  • Шляхи та способи активізації пізнавальної діяльності школярів;
  • Організація самостійної діяльності учнів на уроці;
  • Типові та нетипові форми організації навчання;
  • Позакласна робота з предмета: форми та методи;
  • Підготовка та проведення позакласного заходу.

             Слід відзначити високу майстерність, професіоналізм та провадження інтерактивних методик на уроках таких учителів як Мулярова Н. В., Мізіна О. В., Усач Т. Г. та інших.

           Налагоджено  взаємовідвідування уроків вчителями школи. Стало гарною традицією проведення щороку предметних тижнів з базових дисциплін.

Слід відмітити високу організацію та масове залучення учнів до участі в проведенні таких тижнів як: тиждень світової літератури (Усач Т. Г.) , тиждень математики (Ткаченко С. В.), тиждень біології (Кузьменко І. М.), тиждень юних книголюбів( Канівець Л. Ф.) та місячник фізкультури і спорту (Фелько В. І.) .

Також відбулися психолого – педагогічні семінари за темами:

  • «Життєві труднощі як сходинка до себе»;
  • «Раціональна емотивна теорія мислення – ефективний засіб гармонізації відносин суб’єктів навчального процесу»
  • Проводились педагогічні читання: «Педагогіка В. О. Сухомлинського – педагогіка ХХІ століття»; «Народна педагогіка в спадщині видатних українських педагогів».

      Виховання вимагає високого рівня психолого-педагогічної підготовки класичних керівників. Тому, плануючи методичну роботу із класними керівниками, на перше місце ставилося визначення компетентності класного керівника, кий зможе виконувати свої посадові обов’язки.

    Вся методична робота будувалась на діагностико – аналітичній основі і спланована була так, щоб кожен класний керівник взяв посильну участь у роботі шкільного методичного об’єднання.

      Класні керівники беруть участь у розробках виховних заходів, виступали на майстер – класах.

      Класні керівники надають допомогу волонтерському загону, членам учнівського самоврядування.

    Багато класних керівників проводять заходи з активними формами проведення, усе популярнішими стають заходи із застосуванням елементів інтерактивних технологій, створення ситуацій активного пошуку, роздумів, розв’язання протиріч.

     В роботі МО класних керівників практикуються нетрадиційні форми методичної роботи з використанням інтерактивних методик.

Засідання, методичні оперативки, семінари-практикуми з педагогіки та психології проводилися у формі тренінгів ділових ігор, моделювання.

З новопризначеними класними керівниками постійно ведеться індивідуальна робота.

Протягом навчального року в школі проводяться такі  відкриті традиційні загальношкільні виховні заходи:

  1. Свято до Дня визволення села від німецько-фашистських загарбників (виставка квіткових композицій)
  2. Учительський вогник 8 – 9 класи.
  3. Осінній бал(виставка «Дари рідного краю») 4 клас.
  4. «9 листопада – День писемності» Усач Т. Г.
  5. «Нумо, козаки!» Фелько В. І.
  6. «Т. Г. Шевченко – співець українського народу» 7 – 9 класи.
  7. «Памяті вдячні нащадки» - свято до Дня Перемоги 7 клас.               У 2013 – 2014 н. р. учні школи стали переможцями у таких конкурсах:
  • Всеукраїнський конкурс «Вчимось за повідувати»  І місце районний етап, І місце обласний етап, І місце Всеукраїнського конкурсу школярів та учнівської молоді «Вчимося за повідувати  -ІІІ етап»
  •  Науково-освітній проект «Оптимізація озеленення території навчальних закладів» І місце районний етап, І місце V етапу всеукраїнсько-освітнього проекту  «Оптимізація озеленення території навчальних закладів» у 2013 році.
  • Конкурс «здорове життя – успіх буття» І місце у районному етапі та ІІІ місце в обласному етапі в номінації «Науково – дослідна робота»
  • ІІІ місце у районному етапі Всеукраїнського фестивалю – конкурсу «Молодь обирає здоров’я »
  • Міжнародному математичному конкурсі «Кенгуру – 2013» (взяли участь 21 учень 5-8 класів. Керівник – Ткаченко С. В. )
  • Всеукраїнський інтерактивний природничий конкурс «Колосок2013»(взяли участь 13 учнів. Керівник – Кузьменко І. М.)
  • Конкурс «Левеня»(учасників 7 чол., відмінно – 3 учні, добре – 3 учні. Керівник – Ткаченко С. В.)

Вчителі школи діляться досвідом своєї роботи, друкуються в різних педагогічних виданнях:

Мізіна О. В. – вчитель початкових класів

Журнал «початкова школа»№12,грудень 2012

                                                №11, листопад, 2012

Ткаченко С. В. – вчитель математики

Журнал «Математика в школах України» №17, 2013

«Математичні квести» №9, 2014 розробка уроку «Десяткові дроби та дії над ними»

Кузьменко І. М. – вчитель біології

Журнал «Біологія»№1-2, січень 2014 Сучасний урок «Екологія земноводних і плазунів. Їхнє значення для людини» 8 клас.

       Однією з провідних форм методичної роботи школи є педагогічна рада, яка досліджує і розв’язує злободенні питання життя навчального закладу, стимулює розвиток творчого потенціалу педколективу, зріст професійної майстерності вчителів, вихователів,керівників гуртків. При визначенні змісту роботи педагогічної ради ми обговорюємо насамперед ті питання, які цікавлять увесь педагогічний колектив і колегіальне вирішення яких сприяє формуванню атмосфери творчого пошуку, забезпечить істотне піднесення якості навчально-виховного процесу. Протягом навчального року розглянуто такі питання:

  • Про впровадження здоров’язберігаючих технологій у навчальний процес.
  • Система роботи педколективу з питань підвищення ефективності уроку.
  • Про підсумки викладання біології в 7 – 9 класах.
  • Про традиційні та інноваційні технології у вирішенні науково – методичної  школи.
  • Адаптація учнів п’ятого класу до умов навчання в школі ІІ ступеня.
  • Про стан викладання та рівень навчальних досягнень учнів 5-9 класів із математики.
  • Авторитет педагога: від чого він залежить, які його складові?

           Особлива увага приділяється самоосвіті педагогів. Курсова перепідготовка здійснюється згідно з перспективним планом. Відвідуючи курси, вчителі виконують роботи, в яких узагальнюють матеріали за індивідуальними методичними темами, ділиться досвідом своєї роботи. Кожен учитель звітує про проходження курсів та підготовку атестаційних матеріалів на засіданні шкільного МО. Атестація педагогів школи також здійснюється згідно з перспективним планом.

               У 2013 – 2014 н. р. було атестовано 2 педагогічних працівників:

  1. Ткаченко С. В., вчитель математики, підтверджено раніше присвоєну кваліфікаційну категорію «Спеціаліст І категорія».
  2. Фелько В. І. , вчитель фізкультури, підтверджено раніше присвоєну кваліфікаційну категорію «Спеціаліст І категорія»

        У ході атестації було проведено вивчення досвіду роботи вчителів шляхом відвідування уроків, співбесід, анкетування колег; учителі провели цикл відкритих уроків, на яких були присутні члени атестаційної комісії школи.

     Було проведено анкетування з визначення рейтингу вчителів серед колег. На кінець І семестру за результатами моніторингу навчальних досягнень учнів був  визначений рейтинг вчителів та предметів. Це дало можливість об’єктивно оцінити роботу кожного вчителя, який атестувався.

Загалом атестація пройшла в атмосфері ділової доброзичливості.

      В основному план методичної роботи  на 2014 – 2015 н. р. виконується вдало. Однак, більше потрібно працювати над удосконаленням уроків, як основної форми роботи. Усунути недоліки в інформаційному забезпеченні учителів, зобов’язувати усіх учителів оволодіти комп’ютером, систематично удосконалювати форми методичної роботи з педагогічними кадрами.

 

   

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Вересень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Copyright MyCorp © 2017
Безкоштовний хостинг uCoz


Національна дитяча гаряча лінія